Finanse artykuł sponsorowany
10 wrzesień 2020

Getin Bank - najlepsza jakość obsługi podczas pandemii

fot. nadesłane
Według portalu Mojebankowanie.pl Getin Bank jest wyjątkowo dobrze przygotowany do świadczenia usług bankowych w czasie pandemii, zarówno w kanałach zdalnych, jak i w tradycyjnych oddziałach. W badaniach, które rozpoczęły 6. edycję projektu Instytucja Roku, eksperci oceniali ponad 10 banków pod względem ich przygotowania do świadczenia wysokiej jakości usług w czasach pandemii. Getin Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii kanałów zdalnych oraz uplasował się w ścisłej czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w oddziałach

W czasie pandemii naszym priorytetem jest przede wszystkim zapewnienie Klientom i Pracownikom maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Ta wyjątkowa sytuacja wymaga od nas nieustannego dostosowywania do nowych wyzwań oraz podejmowania szybkich i skutecznych działań, aby nasi Klienci mogli bez przeszkód korzystać z naszej pełnej oferty – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku. – Wyróżnienia te po raz kolejny potwierdzają, że Getin Bank to najlepsza jakość obsługi niezależnie od okoliczności czy wybranego kanału kontaktu – dodaje.

Pandemia COVID-19 sprawiła, że zdalny kontakt z Klientem stał się kluczowy dla zapewnienia sprawności i ciągłości obsługi. Aby ograniczyć ryzyko oraz zadbać o bezpieczeństwo, Klienci coraz częściej wybierają właśnie tę formę kontaktu z Bankiem. Dlatego też ogromnego znaczenia nabiera odpowiednie przygotowanie kanałów zdalnych Banku, które stanowi podstawę wysokiej jakości obsługi. Eksperci portalu Mojebankowanie.pl wyróżnili Getin Bank m.in. za spójny formularz kontaktowy oraz bardzo dobre przygotowanie Pracowników do obsługi Klientów na Infolinii. Ponadto Bank został doceniony za nieustanne udoskonalanie aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej, tak aby zapewnić Klientom szybki i łatwy dostęp do swoich finansów.

Getin Bank dba o najlepszą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z Klientem. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii oraz zapewnieniu sprawnych procedur, Klienci mogą załatwić wszelkie sprawy niezależnie od wybranej formy kontaktu. Bank, rozwijając kanały zdalne, nie zapomina także o obsłudze Klientów w placówkach. Eksperci z portalu Mojebankowanie.pl docenili i to, wyróżniając Getin Bank za znakomite przygotowanie placówek. Badanie kontaktu Klienta z Bankiem podzielono na sześć etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowa z doradcą oraz zakończenie. Ponadto dużą uwagę zwrócono na zastosowane standardy bezpieczeństwa. Getin Bank zwrócił uwagę ekspertów bardzo dobrym przygotowaniem pracowników do rozmowy z Klientem, a także zapewnieniem komfortu oraz wszelkich środków bezpieczeństwa na każdym etapie wizyty Klienta w placówce.

Jakość obsługi w Getin Banku jest stale doceniana i wyróżniana przez niezależnych ekspertów. Profesjonalizm obsługi oraz sprostanie rosnącym oczekiwaniom Klientów stanowią priorytety działalności banku.

Liczne nagrody w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Gwiazdy Bankowości świadczą o tym, iż Getin Bank od wielu lat oferuje  Klientom obsługę na najwyższym poziomie. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 oraz dba o to, aby jego Klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo.
PRZECZYTAJ JESZCZE
Koronawirus
299049
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Polsce

kiedy
2021-01-02 17:00
miejsce
Internet, Internet, Streaming online
wstęp biletowany
kiedy
2021-01-07 20:00
miejsce
Internet, Internet, Streaming online
wstęp biletowany
kiedy
2021-01-09 17:00
miejsce
Internet, Internet, Streaming online
wstęp biletowany
kiedy
2021-01-16 17:00
miejsce
Internet, Internet, Streaming online
wstęp biletowany