Hortex wprowadza na rynek soki, nektary i napoje w innowacyjnym opakowaniu Tetra Pak
Opakowanie jest lżejsze o 11% w porównaniu z wcześniejszym rozwiązaniem (TPA 1000 HC27 w wersji standardowej). W połączeniu z bardziej zrównoważonym składem obniża to emisję CO2 o 31%. Karton Tetra Pak można poddać pełnemu recyklingowi.
O współpracy z firmą Hortex - mówi Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Generalna Tetra Pak na Europę Wschodnią:
Nasza rola, zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, pozostaje niezmienna – jest to ścisła współpraca z naszymi klientami, mająca na celu dostarczanie im innowacyjnych oraz przyjaznych środowisku rozwiązań w zakresie pakowania i przetwórstwa żywności. Wprowadzenie nowego, bardziej zrównoważonego opakowania we współpracy z Hortex, jest przykładem takiego działania. Pokazuje, że celem obu firm jest dążenie do zeroemisyjności i odejście od surowców kopalnych na korzyść tych o pochodzeniu roślinnym
Działania podsumowuje także - Piotr Chęcielewski, Dyrektor Marketingu Hortex:
Nasza marka znana jest w Polsce i Europie wschodniej od dziesięcioleci, dlatego bierzemy na siebie odpowiedzialność podawania naszym konsumentom produktów najwyższej jakości. Nasze dostępne w Polsce surowce w niemal 100% pochodzą z obszaru nie większego niż 100 km od zakładu, a zespół R&D ciągle pracuje nad innowacjami. Jednak sam produkt to nie wszystko. Dlatego wybieramy najlepsze dostępne opakowania, takie które zapewniają bezpieczeństwo konsumpcji, ale także dbają o planetę. Dlatego wybraliśmy Tetra Pak.
Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic 1000 Ultra Edge z zakrętką WingCap™ 30 na polski rynek jest kolejnym kamieniem milowym na drodze Tetra Pak do stworzenia opakowania, które będzie neutralne klimatycznie i wykonane w całości z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.
O Tetra Pak
Tetra Pak to jeden ze światowych liderów w zakresie przetwarzania i pakowania żywności. Współpracujemy ściśle z naszymi klientami i dostawcami, zapewniając bezpieczne, innowacyjne i przyjazne środowisku rozwiązania. Każdego dnia spełniają one potrzeby setek milionów ludzi w ponad 160 krajach. Zatrudniając ponad 25 000 pracowników na całym świecie, dbamy o zrównoważone podejście do biznesu.
Tetra Pak „CHRONI TO, CO DOBRE” – hasło to odzwierciedla naszą wizję dobrze zabezpieczonej, dostępnej dla wszystkich żywności.
Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie https://www.tetrapak.com/pl
Więcej informacji o firmie Hortex znajduje się na stronie https://www.sokihortex.pl/